Академічна доброчесність: позитивний досвід та проблеми імплементації політик у ЗВО

 


29 травня 2023 відбулася дискусійна онлайн-асамблея «Академічна доброчесність: позитивний досвід та проблеми імплементації політик у ЗВО», учасниками якої стали завідувачка кафедри педагогіки та методик навчання  Лупінович С.М. та старша викладачка кафедри Фурман О.Ф.

Спікери заходу (Вінницький національний технічний університет, Національний університет “Острозька академія”, Бердянський державний педагогічний університет, Інститут вищої освіти НАПН України)  поділилися досвідом імплементації політики академічної доброчесності  (далі АДЧ) в умовах дистанційного навчання, представили моделі забезпечення АДЧ в освітньому середовищі та практики  впровадження її засад в діяльність закладів вищої освіти.

Доповідачі   суголосо стверджували, що дотримання АДЧ є важливим чинником не просто розвитку освіти, а й її інституційного існування. Змістовним, критичним, практикозорієнтованим стало висвітлення проблемних питань якісного оцінювання як чинника формування АДЧ здобувачів вищої освіти, популяризації АДЧ, використання чату GPT в освітній діяльності, дослідницької доброчесності тощо.

Зазначимо, що науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти Хортицької  

національній академії активно залучені до впровадження практик АДЧ. Водночас  АДЧ стала не лише предметом теоретичного осмислення, але й предметом навчання здобувачів освіти: студенти спеціальності “Початкова освіта” вивчають дисципліни “Академічне письмо”, “Академічна доброчесність в освіті”, які сприяють формуванню культури АДЧ, закладають доброчесне  підґрунтя їх навчально-наукової діяльності.

Без сумніву, учасники  дискусії стануть активними стейкхолдерами впровадження  політики академічної доброчесності у закладах вищої освіти, запровадять позитивний практикозорієнтований досвід.

Фотоальбом заходу https://photos.app.goo.gl/FBQbiCNaMxMVVGE79 

Немає коментарів:

Дописати коментар