З метою реалізації проблемної теми кафедри педагогіки та методик навчання
“Моделювання та практичне забезпечення розвитку складових професіоналізму педагогів закладів освіти з інклюзивною формою навчання” 13 грудня 2022 року відбулася зустріч здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників на тему: “Професіоналізм майбутнього вчителя в умовах сьогодення”. На зустрічі, яку організувала і провела доцент кафедри, кандидат пед.наук Моренко О.М., учасники розглянули умови формування професіоналізму майбутнього вчителя початкових класів враховуючи особливості сьогодення (онлайн освіти в умовах воєнного стану, внутрішньо переміщених учнів та з урахуванням моделей організації навчання за місцем їх перебування). Пригадали структуру педагогічної діяльності та її функціональні компоненти, визначили основні напрями та рівні формування професіоналізму майбутнього педагога.
З'ясували, що у сучасному трактуванні професіоналізм у діяльності – це якісна характеристика особистості вчителя як суб'єкта діяльності, яка відображає високу професійну кваліфікацію та компетентність, різноманітність ефективних професійних умінь і навичок, володіння сучасними алгоритмами та способами розв'язання професійних завдань, що дозволяє здійснювати діяльність з високою продуктивністю. Все це й дає навчання у Хортицькій національній академії, як зазначили учасники зустрічі, магістри спеціальності Початкова освіта Булгака Ю. та Зикіна В.. Іноді педагогічну діяльність учителя порівнюють із мистецтвом, а особливо в тих умовах, в яких зараз знаходяться українці.
Мистецтво зацікавити, представити знання та отримати певний результат у вигляді знань та задоволеності учнів своїми результатами. Здобувачі освіти під час педагогічної практики спостерігають саме ці процеси, що призвело їх до певних висновків, а саме: професіоналізм педагога можна розглядати через особистість вчителя як фахівця-професіонала, розвиток його педагогічної культури, майстерності та компетентності, наявність педагогічних здібностей та реалізацію професійно-педагогічного потенціалу, удосконалення педагогічної техніки та розкриття педагогічної творчості у більш досконалій формі.Методичний захід пройшов в активній співпраці
науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти. Всі учасники
висловлювали особисту думку та ділилися педагогічним досвідом.
Немає коментарів:
Дописати коментар