Спікери заходу (Вінницький національний технічний університет, Національний університет “Острозька академія”, Бердянський державний педагогічний університет, Інститут вищої освіти НАПН України) поділилися досвідом імплементації політики академічної доброчесності (далі АДЧ) в умовах дистанційного навчання, представили моделі забезпечення АДЧ в освітньому середовищі та практики впровадження її засад в діяльність закладів вищої освіти.
Доповідачі
суголосо стверджували, що дотримання АДЧ є важливим чинником не просто
розвитку освіти, а й її інституційного існування. Змістовним, критичним,
практикозорієнтованим стало висвітлення проблемних питань якісного оцінювання
як чинника формування АДЧ здобувачів вищої освіти, популяризації АДЧ,
використання чату GPT в освітній діяльності, дослідницької доброчесності тощо.
Зазначимо, що науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти Хортицької
національній академії
активно залучені до впровадження практик АДЧ. Водночас АДЧ стала не лише предметом теоретичного
осмислення, але й предметом навчання здобувачів освіти: студенти спеціальності
“Початкова освіта” вивчають дисципліни “Академічне письмо”, “Академічна
доброчесність в освіті”, які сприяють формуванню культури АДЧ, закладають
доброчесне підґрунтя їх
навчально-наукової діяльності.Без сумніву, учасники
дискусії стануть активними стейкхолдерами впровадження політики академічної доброчесності у закладах
вищої освіти, запровадять позитивний практикозорієнтований досвід.
Фотоальбом заходу https://photos.app.goo.gl/FBQbiCNaMxMVVGE79

Немає коментарів:
Дописати коментар