Спікери заходу (Вінницький національний технічний університет, Національний університет “Острозька академія”, Бердянський державний педагогічний університет, Інститут вищої освіти НАПН України) поділилися досвідом імплементації політики академічної доброчесності (далі АДЧ) в умовах дистанційного навчання, представили моделі забезпечення АДЧ в освітньому середовищі та практики впровадження її засад в діяльність закладів вищої освіти.
Доповідачі суголосо стверджували, що дотримання АДЧ є важливим чинником не просто розвитку освіти, а й її інституційного існування. Змістовним, критичним, практикозорієнтованим стало висвітлення проблемних питань якісного оцінювання як чинника формування АДЧ здобувачів вищої освіти, популяризації АДЧ, використання чату GPT в освітній діяльності, дослідницької доброчесності тощо.
Зазначимо, що науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти Хортицької
Без сумніву, учасники
дискусії стануть активними стейкхолдерами впровадження політики академічної доброчесності у закладах
вищої освіти, запровадять позитивний практикозорієнтований досвід.
Фотоальбом заходу https://photos.app.goo.gl/FBQbiCNaMxMVVGE79
Немає коментарів:
Дописати коментар